APOLLONIOS  GIA TO BLOG ..jpg
apollonios on livestream.com. Broadcast Live Free

Απαραδε.jpg

Bookmark and ShareΕίμαι Έλλην, ως εκ τούτου δεν δύναμαι να είμαι Χριστιανός! Απολλώνιος
Είμαι χριστιανός, ως εκ τούτου δεν δύναμαι να είμαι Έλλην!» Γεννάδιος Σχολάριος


ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ:ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΡΩΕΣ ΟΙ "ΑΡΧΑΙΟΙ" ΗΡΩΕΣ ΟΥΤΕ ΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ 1821!!!


ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ:ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΡΩΕΣ ΟΙ "ΑΡΧΑΙΟΙ" ΗΡΩΕΣ ΟΥΤΕ ΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ 1821!!!

alt «Ω ταλαίπωρος Ελλάς, δεν ανεστήθης εκ του τάφου, απλώς ήλλαξες τάφον, απ' τον Τουρκικόν εις τον Χριστιανικόν».

Ο Αδαμάντιος  Κοραής υπήρξε από τους μεγάλους ιδεολόγους της δημιουργίας Νεοελληνικού κράτους στα πρότυπα του Κλασικού και Αλεξανδρινού Eλληνισμού.

Μια ιστορική φωτογραφία τον Μάρτιο του 1969. Η ηγεσία της χούντας σε πανηγυρική συνεδρίαση της ιεραρχίας στη Μητρόπολη Αθηνών παραδίδει στον Ιερώνυμο τον νέο «Καταστατικό Χάρτη» της Εκκλησίας. Ο Αρχιε

Δηλώσεις του Ανθέλληνα αρχιεπισκόπου κ. Χριστόδουλου στον Τύπο λίγο πριν τον θάνατό του: «Ήρωές μας δεν είναι οι αρχαίοι ήρωες και φιλόσοφοι ούτε οι αγωνιστές του '21, ήρωές μας είναι οι μάρτυρες και οι άγιοι της Ορθοδοξίας, που πέθαναν για την πίστη τους», εννοώντας βεβαίως αυτούς που πέθαναν για τα συμφέροντα (οικονομικά και εξουσιαστικά) της Ορθοδοξίας και όχι για την Ελλάδα.
ΜΙΑ ΖΩΗ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙ ΞΕΝΟΦΕΡΤΟΙ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ!!

ΚΚΚ.png

RSS Feed για αυτό το θέμα 14

salamsas

ΔΗΜΗΤΡΙΣ ΑΙΓΑΙΟ: Σάββατο, 20 Αυγούστου 2011 2:29 μμ

και πολυ καλα το ειχε πει! φονιδες ηταν οι αρχαιοι σου προγονοι! αλλα και συ, δεν πας πισω! μισεις ανθρωπους που δεν προσκυνουν τα ειδωλα σας! ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΗΤΑΝ ΑΞΙΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ - ΟΧΙ ΣΑΝ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΝΕΡΟΒΡΑΣΤΟΥΣ ΨΕΤΟΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ! που μονο το μισος και την κακια σας βγαζτε εδω μεσα!

salamsas

ΔΗΜΗΤΡΙΣ ΑΙΓΑΙΟ: Σάββατο, 20 Αυγούστου 2011 2:31 μμ

θα ρθει ωρα να πληρωστε!! να εισαι σιγουρος 100%

filostratos

apollonios stathatos: Σάββατο, 20 Αυγούστου 2011 2:45 μμ

Παλι Δημητρη??1650 χρονια πληρωνουν οι Ελληνες τον ανυπαρκτο Μαραγκο και το ΣΚΥΛΟ ΣΟΪ ΤΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ!!

epifaniakos

THEMIS S: Σάββατο, 20 Αυγούστου 2011 3:10 μμ

Πώς δεν αναγόρευσε σε μάρτυρα της Ορθοδοξίας και τον Παπαδόπουλο!

ΘΕΜΗΣ

avatar

Γιωργος: Σάββατο, 20 Αυγούστου 2011 3:39 μμ

Διαφωνω καθετως με οσα λεει ο Χριστοδουλος. Ηρωες μας ειναι και οι αρχαιοι και οι αγωνιστες του 21'. Συμφωνω με τον Κοραη οτι η Ελλας δεν ανεστηθη εκ του ταφου, αλλα αλλαξε ταφο απο τον τουρκικο στον χριστιανικο. Ομως σημερα, αληθεια βλεπεις στους δρομους χριστιανους; Οταν βγαινεις εξω να πας καπου βλεπεις κανεναν χριστιανο; Ειναι χριστιανοι αυτοι πουβριζουν ολη μερα τον Χριστο και την Παναγια; Για να μην πολυλογω το θεμα δεν εχει να κανει με τη θρησκεια του λαου. Ο λαος μπορει να πιστευει οπου θελει και πιστεψε με δεν θα εχει κανενα αποτελεσμα στην ιδεολογια του. Θεωρω πως ολα εχουν να κανουν με την επικρατηση του Ρωμιου εναντι του Ελληνα. Με την επικρατηση της ανατολιτικης σκεψης εναντι της ελληνικης. Με τους ηγετες της χωρας και οχι με την θρησκεια. Ξερω οτι εχεις αντιθετη αποψη αλλα η γνωμη μου ειναι αυτη.

ΥΓ: Θα σου προτεινα να βαλεις θεματα που αφορουν την Αρχαια Ελλαδα, διοτι με τον πολεμο εναντι του χριστιανισμου δεν πειθεις τους αναγνωστες να αλλαξουν τροπο ζωης και σκεψης.

epifaniakos

THEMIS S: Σάββατο, 20 Αυγούστου 2011 3:41 μμ

ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΣΧΟΛΙΑ

Επειδή είναι πολύ πίσω και δεν ξέρω αν θα δεις τα σχόλια μου τα γράφω και εδώ εν συντομία

1)ΠΕΡΙ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΙΗΣΟΥ ΘΕΜΑ

Ο Ιησούς είχε προφητέψει - προψλέψει ότι " δύναται να καταστρέψει το ναό και να τον ξαναχτίσει σε τρεις μέρες" εννοώντας παραβολικά το σώμα του που αποτελεί το ναό της Αθάνατης ψυχής.

Εξάλλου δεν νοείται Ανάσταση χωρίς να αναστηθεί,να επανέλθει εν ζωή το σώμα... Η πνευματοέγερση,η φαντασματοοίηση νεκρού αποτελούν άλλου είδους φαινόμενα και όχι Ανάσταση και δεν ανήλουν στη λογική του "Θανάτω Θάνατον Πατήσας" ..... Δηλαδή τι; Ο Σίσσυφος μόνο εν πνεύματι ή ως φάντασμα γύρισε στη γή;

Αναφορικά με ένα πονηρό ερώτημα "πώς ο Ιησούς βρέθηκε παρουσία των μαθητών ενώ οι πόρτες ήσαν κλειστές", δεν πρέπει κανείς να ξεχνά,αφού θέλει να αναμοχλεύει και να επιχειρηματολογεί μέσα από τα Ιερά κείμενα,ότι ήταν Θεάνθρωπος με ανεξάντλητες δυνάμεις.

2) ΠΕΡΙ ΠΑΥΛΟΥ,ΣΩΚΡΑΤΗ,ΓΑΝΥΜΗΔΗ και της απάντησης σου σε σχόλιο μου.

Μου απαντάς ότι οι τρεις Ιεράρχες καθύβριζαν τον Σωκράτη, θέμα που ούτε έθιξα.Ότι χριστιανοί εν γνώση τους είναι μόνο το 3% για το οποίο ίσως και συμφωνώ... Δεν με ενδιαφέρουν εν προκειμένω οι διώκτες του Ελληνισμού.Άλλα ζητήματα έθεσα. Αν είπα,ο Παύλος μίλησε σε χαμηλής στάθμης ανθρώπους Αθηναίους που εσύ στην εγγραφή αποκαλείς φιλοσοφημένους, απόρησα ποιοι είναι εκείνοι που αποκάλεσες αγράμματους και ανάγκασαν κάποτε τον Σωκράτη να τοποθετηθεί για τη σχέση Δία -Γανυμήδη;

Μήπως είπα, αρκούντως εγγράμματοι έθεσαν το ερώτημα; Και εντέλει ρώτησα με τις ψήφους ποίων καταδικάστηκε ο Σωκράτης;

Μου απαντάς ότι καμία σχέση δεν έχει η μία θρησκεία με την άλλη.Ότι στην Πατρώα Θρησκεία δεν βρίσκω κείμενα με πράξεις να γίνονται κατόπιν εντολής Θεού.

Οκέυ Αλλά για μένα Επανελληνισμός δεν είναι μόνο η σύγκριση Θρησκειών και τελετουργικών. Σαφώς η Αρχαία Ελλάδα υπερτερεί των παλαιών κοινωνιών σε πολλά σημεία. Όχι όμως στον εκδημοκρατισμό σε σχέση με το ΣΗΜΕΡΑ... Αυτά λοιπόν πρεπει να επισημαίνονται ή όχι; Οι εγκληματικές πράξεις που αφορούσαν στην Αρχαία Ελλάδα δεν πρέπει να αναφέρονται επειδή δεν ήταν από Θεού;

Και ποιος λέει ότι όλες οι εγκληματικές πράξεις των Εβραίων ή των Χριστιανών ήταν ΜΕ ΔΙΑΤΑΓΗ ΘΕΟΥ και όχι με ΠΡΟΦΑΣΗ ΔΙΑΤΑΓΗΣ ΘΕΟΥ;

ΦΙΛΙΚΑ ΣΕΝΤΟΝΙ ΘΕΜΗΣ

filostratos

apollonios stathatos: Σάββατο, 20 Αυγούστου 2011 6:28 μμ

Δεν προλαβε ο ανθελληνας και Μασονος αρχιεπισκοπος!!

filostratos

apollonios stathatos: Σάββατο, 20 Αυγούστου 2011 6:31 μμ

Δηλαδη φιλε Γιωργο τα παραμυθι του Χριστιανισμου δεν πρεπει να το μαθουν οι Ελληνες??/Φανατισμος δεν ειναι η αληθεια φανατισμος ειναι να γκρεμιζεις τους ναους των Ελληνων και να σφαζεις τους Ελληνες στο ονομα ενος ανυπαρκτου ψευτοθεου!!

filostratos

apollonios stathatos: Σάββατο, 20 Αυγούστου 2011 7:42 μμ

Ο ΙΗΣΟΥΣ-ΓΙΑΧΒΕ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΘΑΡΑ: "ΑΛΛΑ ΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΟΥ ΑΥΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΤΟΥΣ, ΦΕΡΤΕ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΦΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ".

ΛΟΥΚΑΣ 19:27

3 Και η Τύρος ωκοδόμησεν εις εαυτήν οχύρωμα και επεσώρευσεν αργύριον ως χώμα και χρυσίον ως πηλόν των οδών. 4 Ιδού, ο Κύριος θέλει σκυλεύσει αυτήν και θέλει πατάξει εν τη θαλάσση την δύναμιν αυτής, και αυτή θέλει καταναλωθή εν πυρί. 5 Θέλει ιδεί η Ασκάλων και φοβηθή, και η Γάζα και θέλει λυπηθή σφόδρα, και η Ακκαρών, διότι η προσδοκία αυτής θέλει ματαιωθή· και θέλει απολεσθή ο βασιλεύς εκ της Γάζης και η Ασκάλων δεν θέλει κατοικείσθαι. 6 Και αλλογενής θέλει καθήσει εν τη Αζώτω, και θέλω καθαιρέσει την υπερηφανίαν των Φιλισταίων. 7 Και θέλω αφαιρέσει το αίμα αυτών από του στόματος αυτών και τα βδελύγματα αυτών από του μέσου των οδόντων αυτών· και ο εναπολειφθείς θέλει είσθαι και αυτός διά τον Θεόν ημών, και θέλει είσθαι ως χιλίαρχος εις τον Ιούδαν· και Ακκαρών θέλει είσθαι ως ο Ιεβουσαίος. 8 Και θέλω στρατοπεδεύσει κύκλω του οίκου μου εναντίον στρατεύματος, εναντίον διαβαίνοντος και εναντίον επιστρέφοντος· και καταδυναστεύων δεν θέλει περάσει πλέον επ' αυτούς· διότι τώρα είδον με τους οφθαλμούς μου. 9 Χαίρε σφόδρα, θύγατερ Σιών· αλάλαζε, θύγατερ Ιερουσαλήμ· ιδού, ο βασιλεύς σου έρχεται προς σέ· αυτός είναι δίκαιος και σώζων· πραΰς και καθήμενος επί όνου και επί πώλου υιού υποζυγίου. 10 Και θέλω εξολοθρεύσει την άμαξαν από του Εφραΐμ και τον ίππον από της Ιερουσαλήμ και θέλει εξολοθρευθή το τόξον το πολεμικόν, και αυτός θέλει λαλήσει ειρήνην προς τα έθνη, και η εξουσία αυτού θέλει είσθαι από θαλάσσης έως θαλάσσης και από ποταμού έως των περάτων της γης. 11 Και περί σου, διά το αίμα της διαθήκης σου εγώ εξήγαγον τους δεσμίους σου εκ λάκκου ανύδρου. 12 Επιστρέψατε εις το οχύρωμα, δέσμιοι της ελπίδος· έτι και σήμερον κηρύττω ότι θέλω ανταποδώσει διπλά εις σε. 13 Διότι ενέτεινα τον Ιούδαν δι' εμαυτόν ως τόξον· ισχυρώς ενέτεινα τον Εφραΐμ και εξήγειρα τα τέκνα σου, Σιών, κατά των τέκνων σου, Ελλάς· και σε έκαμον ως ρομφαίαν μαχητού. 14 Και ο Κύριος θέλει φανή επ' αυτούς και το βέλος αυτού θέλει εξέλθει ως αστραπή· και Κύριος ο Θεός θέλει σαλπίσει εν σάλπιγγι και θέλει κινηθή με ανεμοστροβίλους του νότου. 15 Ο Κύριος των δυνάμεων θέλει υπερασπίζεσθαι αυτούς και θέλουσι καταναλώσει τους εναντίους και καταβάλει με λίθους σφενδόνης και θέλουσι πίει και θορυβήσει ως από οίνου· και θέλουσιν εμπλησθή ως φιάλη και ως αι γωνίαι του θυσιαστηρίου. 16 Και Κύριος ο Θεός αυτών θέλει σώσει αυτούς εν τη ημέρα εκείνη, ως το ποίμνιον του λαού αυτού, επειδή ως λίθοι διαδήματος θέλουσιν υψωθή επί την γην αυτού. 17 Διότι πόση είναι η αγαθότης αυτού και πόση η ώραιότης αυτού· ο σίτος θέλει κάμει ευθύμους τους νεανίσκους και το γλεύκος τας παρθένους.ΖΑΧΑΡΙΑΣ κεφ.9 αρ.13..ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΡΩΜΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ Αυτες δεν ειναι ανωθεν εντολες Θεμη???Υπαρχουν αναλογες στην Πατρωα Θρησκεια?? Οσο για την ψευτανασταση ειναι απο την αρχη απατη ,για να αναστηθει καποιος πρεπει να εχει γεννηθει!!Αλλα αν παρουμε το παραμυθακι της Καινης τι σοϊ πνευμα ειναι αυτο που πειναει και εχει σαρκα και οστα οπως λεει ο Ναζωραιος??Γιατι δεν εμφανιστηκε στους Διωκτες του ωστε να δοξαστει και εμφανιστηκε μονο στη συμμορια των 12???

zoid

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΠΟΓΙΑΝΝΗΣ: Σάββατο, 20 Αυγούστου 2011 9:40 μμ

ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΟ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ 1000% ΜΙΛΗΣΕΣ ΣΩΣΤΑ! ΦΙΛΕ ΑΠΟΛΛΩΝΙΕ ! ΜΗΝ ΑΝΑΛΩΝΕΣΑΙ! ΕΝΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ! Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ! ΑΥΤΟ ΛΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ; ΤΟΝ ΟΡΚΟ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ; ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ! ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΧΙΛΙΟΣΤΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ; ΤΟΝ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΜΟΥ !!! ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ! ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ; ΜΗΠΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΤΟ 1821; ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ; ΣΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΠΟΥ ΟΡΚΙΣΤΗΚΑΝ -ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ - ΚΑΙ ΠΕΘΑΝΑΝ! ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ; ΤΟ 1940; ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΗΜΑΙΑ; ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥ ΙΣΑΞΙΑ ΠΛΑΙ ΣΕ ΤΙΤΑΝΙΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΛΕΩΝΙΔΑ! ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ; ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΑΤΙΑΖΩ! ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ .Ο ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ!ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΙ ΟΥΤΕ ΧΙΛΙΟΣΤΟ ΤΟΥ ΧΙΛΙΟΣΤΟΥ! ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΜΟΥ!

filostratos

apollonios stathatos: Σάββατο, 20 Αυγούστου 2011 10:13 μμ

Καλοι μου χριστιανοι το ποιοι πολεμησαν και το ποιοι προδοσαν τη πατριδα δεν ειναι το θεμα της παρουσας εγγραφης!Τον προδοτικο ρολο της εκκλησιας τον εχουμε αποκαλυψει 100 φορες αλλα εκει δεν βρεθηκε να απαντησει ενας χριστιανος!!Θα πειτε κατι για το θεμα της εγγραφης??Φιλε Δημητρη με το ιδιο σκεπτικο που καταθετεις οι προγονοι μου εδωσαν πολλες μαχες για να εχεις εσυ σημερα τον τιτλο του Ελληνα!!Μπορει ο ιουδαιοχριστιανισμου που επιβληθηκε με την βια στους προγονους μας και με ιστορια 1650 χρονων να σβησει την Πατρωα Θρησκεια η οποια γεννηθηκε μαζι με τους Ελληνες??

avatar

Γιωργος: Κυριακή, 21 Αυγούστου 2011 0:13 πμ

Θες να σου απαντησει ενας χριστιανος; Σου απανταω εγω. Ειναι εβραιοι. Ολοι τους. Πολιτικοι και εκκλησιαστικοι. Ο ρολος της εκκλησιας μεσα στην Ελλαδα ειναι να την προδιδει. Οπως κανει σε ολα τα κρατη. Ελαχιστοι υπηρξαν και υπαρχουν πραγματικοι Ελληνες. Σου απαντησα. Τι θες να σου πω οτι δεν ειναι προδοτρια; Δεν μπορω. Αυτο θα ειναι μεγαλο ψεμα. Ομως ο λαος δεν ειναι σαν αυτους. Δηλαδη πιστευεις πως οι Ελληνες χριστιανοι δεν θα πολεμησουν για την πατριδα; Θεωρεις πως Ελληνες ειναι μονο οι δωδεκαθεϊστες; Τοτε εισαι εχθρος του ελληνισμου φιλε μου. Διοτι διχαζεις εμενα με εσενα. Διοτι εγω με αναγκαζεις να δυσανασχετω οταν ακουω το ονομα σου.Δεν απολογουμαι υπερ της εκκλησιας. Η εκκλησια να πληρωσει για ολα αυτα που εκανε. Και να την φορολογησουν και να μειωσουν τους παππαδες και, και,και........ Ομως εγω δεν φταιω.Εγω δεν πιστευω στο χριστοδουλο αλλα στον χριστο. Προσωπικη μου αποψη η οποια ομως δεν κρινει την εθνικοτητα μου. Σκεψου πως δεν ειμαι χριστιανος αλλα βουδιστης. Δεν ειμαι Ελληνας; Δεν αγαπαω την πατριδα μου; Για μην πολυλογω, ειμαι χριστιανος αλλα πανω απο ολα ΕΛΛΗΝΑΣ. Εις οιωνος αριστος αμυνεσθαι περι πατρις. Υπερανω ολων η πατρις και οχι η θρησκεια. ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ. ΚΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ "ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑΧ, ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΒΟΥΔΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΙΑΧΒΕ. ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΜΑΙ ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑ, ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ!!!!!

filostratos

apollonios stathatos: Κυριακή, 21 Αυγούστου 2011 2:59 πμ

Φίλε Γιώργο κάτι ξέχασες στο τέλος δεν είσαι απόγονος ούτε και του Ναζωραίου!!Ειλικρινά στεναχωριέμαι με ορισμένους σαν σε σενα κατά φαντασία Χριστιανούς που από την πλύση εγκεφάλου δεν βλέπετε την Αλήθεια!!!Και βέβαια θα πολεμήσουν όλοι οι Έλληνες για την πατρίδα αυτό είναι αυτονόητο και δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχει αυτό με την αποκάλυψη του ανθελληνικού ρόλου της Ιουδαϊκής αίρεσης στην πατρίδα μας!!Δεν είναι δυνατόν να νομιμοποιούμε κάτι που έγινε δια της βίας και έχει τη μεγάλη ευθύνη για τη καταστροφή του Ελληνικού πολιτισμού και την παρακμή του Έλληνα!!Ο Ιουδαιοχριστιανισμος είναι για τον Έλληνα μια ξενόφερτη θρησκεία και δεν μπορεί να την αφομοιώσει!!Μόλις το 3% είναι σήμερα Χριστιανοί στην Ελλάδα οι άλλοι νομίζουν ότι είναι!!Πες μου αλήθεια ένα λόγο που ένας Έλληνας θα πρέπει να δεθεί στο Άρμα του Εβραιοχριστιανισμου και στον μύθο του Εβραίου Ιησού!!Πέραν από τα ψευτοθαυματα έχει να επιδείξει ο Ιησούς κάτι άλλο??Από Γνώση μηδέν ήταν ο Ναζωραίος τίποτα το αξιόλογο!!Ένα τεράστιο μηδενικό

zoid

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΠΟΓΙΑΝΝΗΣ: Κυριακή, 21 Αυγούστου 2011 6:15 μμ

ΦΙΛΕ ΑΠΟΛΛΩΝΙΕ ! ΜΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟΝ ! ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΥΨΕΣ! ΠΑΛΙ ΜΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΣΟΥ! ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ! ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΛΑ ΝΑ ΣΑΙ ! ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΓΩ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΟΥ! ΝΑ ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!

Παρακαλώ αφήστε το σχόλιο σας εδώ

Έχετε λογαριασμό στο Pathfinder;

XHTML: Μπορείτε να χρησιμοποιείσετε τα tags: <a href= title=> <abbr title=> <acronym title=> <b> <blockquote cite=> <code> <em> <i> <strike> <strong>